Glansplasing

Voggies

Geen drank of sigarette is meer beskikbaar,

Al die wyn en whisky in die huis is ook nou klaar,
Al die ou verbode voggies is oral nou op
hoe nou gemaak vir die nodige dop?

Hoe moet ons cope onder hierdie geweldige stres?
Ek rook nie eers nie, maar wat van die res!
Ons kan na nie na werk gaan stap of gaan draf,
en met my dik lyf is yoga of pilates net laf!

Almal maak tuisgemaakte vodka of pynappel bier,
al gooi jy koeldrank daarby .. proe dit of te wild of te suur.
In die kettingwinkels is non-alcoholic voggies oral volop,
maar hoe maak dit sin om iets te drink sonder skop.

By ‘n verbode braai word inligting uitgedeel,
oor wyn sonder etikette of sonder ‘n seël.
Al proe dit sleg of is die oorsprong onbekend,
betaal ons enigiets al is dit duur tot op die laaste sent.

O, my lus hang uit vir ‘n goeie Skotse versnit,
selfs Vat 69 sal ek nou ten volle benut!
Goedkoop drank wat ons nou duur voor betaal,
proe net so lekker soos dié op die hoogste skaal.

As ek moet kies tussen die voggies en ons huidige las,
verkies ek natuurlik my gesondheid bo ‘n babbelas.
So .. tot wanneer ons dan weer daai kosbare voggies kan drink,
wag ek geduldig om met julle almal weer ‘n glasie te klink.

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking